«É falso» que los mariñanos viajen más a Lugo por la sanidad, según el Sergas

s. serantes VIVEIRO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Casi todos piden una resonancia en el hospital.
Casi todos piden una resonancia en el hospital. p.l.< / span>

19 dic 2014 . Actualizado a las 13:58 h.

«Cada vez máis usuarios da Mariña vense obrigados a viaxar a Lugo para probas diagnósticas e intervencións cirúrxicas» por las que «até o de agora» ingresaban en el Hospital da Costa, se las hacían en el de la capital provincial y volvían a reponerse al de Burela. «É falso», responde el Sergas, desde la gerencia sanitaria provincial, ante esa «denuncia» de CIG-Saúde A Mariña.

El sindicato explica que eso «está a ocorrer» con las «ecoendoscopias para examinar as vías biliares», así como en cateterismos cardíacos. En esos casos, al paciente «obrígano a ingresar directamente no hospital lucense, para evitar o gasto de ambulancias», agrega CIG. Por tanto, «o paciente costea o desprazamento e arrastra a súa familia durante os días» de ingreso.

«Estes pacientes sempre realizaron as probas en Lugo», replica el Sergas. Asegura, además, que para «garantir a máxima seguridade e confortabilidade, quedan un tempo baixo o control e supervisión dos especialistas». Superado ese período, «son dados de alta ou ben derivados ao seu hospital de orixe; o de Burela, neste caso». En esa circunstancia, «o traslado realizaríase en ambulancia». También niega que el ingreso «obedeza a criterios de aforro económico, posto que o custe dunha cama hospitalaria é moi superior ao dun traslado en ambulancia».