Críticas a Educación a raíz de la denuncia a madres de alumnos del IES Vilar Ponte

Inmaculada Eiroá González
INMA EIROÁ VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

Solo el PP se desmarca, afirmando que no se puede actuar «ás bravas»

12 oct 2014 . Actualizado a las 05:06 h.

Excepto el PP, todos los grupos municipales de Viveiro criticaron ayer la actuación de la Consellería de Educación y especialmente el hecho de que dos madres, tras ser denunciadas, fueran llamadas a la Comisaría de Policía para tomarles declaración.

El popular Antonio Bouza dice que habla como político, como docente y como padre de una alumna del centro: «Entendo que a Consellería está intentando solucionar o problema con bastante acerto», afirma, aludiendo a los «esforzos máximos» que está haciendo la jefatura territorial «para que os nenos non perdan a súa calidade educativa». Señala Bouza que el centro se está organizando con 42 profesores, sin suprimir ningún grupo y manteniendo los de diversificación curricular. «Todo o mundo debía dar un marxen a ver como funciona. Eu son docente e sei que cando estamos no desempeño da nosa profesión temos que custodiar os nenos como se foran os nosos fillos», afirma, añadiendo que interrumpir las clases no es ejemplo edificante ni cauce normal para solucionar el problema. «O normal é o diálogo e o debate sereno», asegura, no entrar por las bravas.

La alcaldesa de Viveiro, María Loureiro (PSOE) señala que: «Por lo que tengo entendido no irrumpieron de maneira violenta y me parece exagerado denunciar a unhas madres que reivindican que las escuchen y defienden los derechos educativos de sus hijos». La alcaldesa enmarca la situación dentro de la política de recortes del PP y anuncia tras contactar con iVi, que van a convocar un pleno extraordinario para debatir la situación del IES Vilar Ponte y para apoyar las reclamaciones de los padres, alumnos y profesores.

Desde iVi, Guillermo Leal opina que «es una auténtica vergüenza» que la Consellería de Educación se dedique «a perseguir ás nais por facer unha labor que ela debía hacer, defender os dereitos dos seus fillos». «Tiñan que chamar a esos que delinquen, a esos das tarxetas, non ás nais que defenden os dereitos dos seus fillos. É vergoñento». iVi pone en duda que esta sea una manera de negociar: «Isto é crear máis bulla», afirma, anunciando que desde iVi dan su apoyo «ás nais, ós profesores e ós alumnos, que teñen un dereito por riba de todos, por riba do conselleiro. E incluso pediriamos a dimisión do conselleiro e de quen houbera presentado a denuncia», afirma Leal, responsabilizando del conflicto a la Consellería, «por non facer o que ten que facer, poñer un profesor máis».

Desde el BNG, Bernardo Fraga tacha de despropósito la actuación de Educación y considera que no ceder al profesor que demandan es «un síntoma máis da política de recortes do PP». Anuncian que van a apoyar todas las reivindicaciones y las medidas que lleven a cabo los padres y alumnos, como ya hicieron estos días.

«Estamos dacordo con que pais, alumnos e profesores defenden o que nós consideramos un ensino público de calidade e gratuito para os alumnos».

Por otro lado, entienden que están en su derecho de reivindicar lo que consideran oportuno. Respecto a lo ocurrido en la jornada del pasado viernes, dicen que por los datos que manejan, los alumnos abandonaron la clase libremente: «Ao contrario, os pais mandábanlles voltar á clase», señaló, y lamentó que se llegue a esta situación. «Dubidamos que a mellor solución para o centro sexa forzar o nomeamento dunha dirección sen consultar co claustro e a Anpa. E os acontecementos son consecuencia destas decisións», concluye.