Veiga tacha a la A-8 de vía de media jornada: «Só serve para cando fai sol»

MONDOÑEDO / LA VOZ

A MARIÑA

02 ago 2014 . Actualizado a las 07:12 h.

En plena operación salida, el tramo negro de la A-8 entre Arroxo (Lourenzá) y A Xesta (Abadín) permaneció ayer por la mañana cerrado varias horas, debido a la niebla en la parte más alta. La circulación se estableció por esa zona de la autovía del Cantábrico al mediodía. El vicepresidente de la Diputación de Lugo, el nacionalista Antonio Veiga Outeiro, tras la Xunta de Gobierno del ente provincial, aludió a los cierres casi diarios de la autovía para definirla como de media jornada: "Só serve para cando fai sol».

«Ter que pechar a autovía cinco meses despois de inaugurala por eivas de seguridade despois de ter gastado nese tramo 192 millóns de euros demostra a chapuza que se fixo, porque non estamos falando dunha infraestrutura obsoleta aberta nos anos 60 ou 70, estamos falando dun tramo inaugurado o pasado mes de febreiro», criticó Antonio Veiga, quien insistió en la pertinencia de la moción aprobada el martes por la Diputación de Lugo, a instancias del Bloque, instando al Ministerio de Fomento a corregir las deficiencias en la vía: «Non temos que salvarlle a cara a ningún ministro pola súa actuación, temos que salvar a vida das persoas que circulan pola A-8».

Para Veiga, A Mariña sigue incomunicada como hace décadas: «Temos unha autovía a tempo parcial, que cando hai néboa ou fai mal tempo non se pode usar e hai que seguir circulando pola vella estrada N-634, que se atopa nun estado de conservación deplorable».