El Concello de Ribadeo descarta adquirir una grúa para retirar los coches de los vados

J.A.

A MARIÑA

26 mar 2014 . Actualizado a las 07:08 h.

Aparcar un coche en un vado en Ribadeo supone una infracción grave, penalizada con una multa de 200 euros, pero el mal para los sufridos usuarios del garaje no se compensará, ya que el Ayuntamiento carece de capacidad para retirar los vehículos, pues no tiene grúa ni contrato con alguna empresa que lo haga. Además, no está en las previsiones del alcalde, Fernando Suárez, hacerlo. Así llevan muchos años, más de una década, desde que el taller que hacía este trabajo decidió renunciar por los problemas que le generaba con los clientes.

Desde entonces nadie ha querido asumir esa tarea. «Nós non teriamos problema en contratar o servizo puntual, pero o que non pode facer o Concello é adquirir unha grúa e ter un operario dispoñible as 24 horas. Ademais, coa reforma da Lei de Administracións Locais se di que esa é unha competencia que non corresponde aos concellos co número de habitantes de Ribadeo», manifestó Fernando Suárez.

Respecto a la tasa que cobra el Concello, el alcalde concluyó: «Non sei si é alta ou non, penso que é equilibrada porque nós amañamos as rúas sen cobrar nin un céntimo por contribucións especiais aos veciños. Non sei si o fan os demais».