Cervo ha adquirido una nueva estructura metálica que acogerá actividades lúdicas y culturales


El Concello de Cervo ha instalado hace dos días en la plazoleta de San Cibrao una nueva estructura metálica que servirá para acoger los distintos actos culturales que se celebren en las distintas localidades del municipio.

La estructura, que está superando su proceso de pruebas y está elaborada en aluminio, tiene 15 metros de largo, 10 de fondo y 6,5 de altura. La misma dispone de cuatro columnas que sustenta todo el andamiaje y por las que discurre un sistema de elevación con torno manual. El Concello de Cervo ha adquirido el armazón gracias a un convenio por valor de 50.000 euros suscrito con la Consellería de Cultura.

Esta estructura servirá para complementar la infraestructura que posee el Concello para la celebración de actos lúdicos y culturales: «Vimos necesario este investimento despois de escoitar aos colectivos xuvenís e culturais que programan regularmente actuación, concertos e obras de teatro ao libre no municipio», indicó el alcalde cervense, Alfonso Villares, que también afirmó que «deste xeito, pretendemos contribuír a mellorar as condicións escénicas das actividades que realizan as asociacións e tamén dos actos programados polo Concello, así como calquera outro colectivo», informó.

Finalmente, el regidor aseguró que los operarios municipales estaban «moi satisfeitos coa estructura ao comprobar a facilidade coa que se pode montar e desmontar, o que lles dará maior operatividade».

Votación
3 votos