Patrocinado porPatrocinado por

«O peor de todo é a desidia na que estamos metidos»

x.?r.?a. mazaricos / la voz < / span>

AGRICULTURA

24 feb 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Además de ganadero, es responsable de una empresa de servicios agrícolas por lo que, como el mismo señala, sufre la crisis dos veces y desde dos puntos de vista diferentes. «Agora mesmo todos estamos igual de mal e, o que é peor, a cousa non ten pinta de solucionarse axiña. Ou alguén lle pon man a isto ou imos camiño do precipicio a toda velocidade», lamenta Vicente Otero.

Para este empresario resulta imprescindible la unión de todo el sector porque, de lo contrario, la ganadería gallega va camino de desaparecer ante la competencia que llegará con la desaparición de las cotas lácteas. «Parece claro que aquí van intentar colocar os seus excedentes os franceses como intentaron facer sempre e como non haxa alguén que os controle acabarán tirando os nosos prezos tal e como xa sucedeu noutras ocasións», advierte.

Otero también se muestra decepcionado por la falta de iniciativa que está teniendo el sector. «O dos prezos é malo, claro que si. Pero peor de todo é a desidia na que estamos metidos. Da a impresión como se baixásemos os brazos e non queiramos pelexar polo noso». Este ganadero también critica la actitud de la cadenas de distribución y de las industrias lácteas. Dice que se enriquecen a cuenta de arruinarles.