Orozco y su equipo expresan su agradecimiento al secretario del Concello, Luis Regal, que se jubila

La Voz

LEMOS

15 ene 2011 . Actualizado a las 02:00 h.

El gobierno local acordó ayer enviar una carta de agradecimiento al hasta ahora secretario general del Ayuntamiento, Luis Regal Pavón, que se jubila. De esta decisión dio cuenta el secretario de la junta de gobierno, el concejal Lino González Dopeso. En la comunicación enviada a Regal la junta de gobierno agradece «expresamente todo o traballo que leva realizado nestes anos de servizo público e dedicación a este Concello».

Los miembros del equipo de López Orozco señalan en la carta: «Somos conscientes da esixencia que supón o desenvolvemento do seu labor nunha administración complexa como esta, pero tamén recoñecemos que o seu rigor e honorabilidade no desempeño das súas funcións, permitiron que as xestións saíran adiante con toda a seguridade que require un traballo público de xestión do patrimonio da administración e da cidade». Añaden: «A cidade de Lugo, e esta xunta de goberno en particular, quere agradecerlle as súas horas de dedicación exclusiva que en numerosas ocasións comezaron a primeira hora da mañá e non remataron ata a noite».

El gobierno lucense se muestra convencido de que el nombre de Luis Regal Pavón «será recordado como o dun servidor público esixente e responsable, como un traballador concienzudo que sempre buscou o mellor para esta administración que hoxe o despide con afecto».