El BNG aclara que «o uso da violencia contra unha persoa que só usa a palabra para defender as súas ideas repugna a conciencia pacifista e democrática do pobo galego».
El PPdeG y el PSdeG han condenado el atentado con explosivo perpetrado esta madrugada contra la vivienda de un profesor de la Universidad de Santiago de Compostela (USC), cuyos autores dejaron en las inmediaciones octavillas atribuyendo esa acción a grupos independentistas radicales. En un comunicado, el PPdeG ha expresado su «condena rotunda» de ese acto y ha expresado su apoyo a la víctima, Roberto Blanco Valdés, catedrático de Derecho Constitucional de la USC y colaborador habitual de La Voz de Galicia.
Por su parte, el PSdeG en otro comunicado muestra igualmente su «condena rotunda» de ese acto y el portavoz parlamentario, Xaquín Fernández Leicega, indica que «tódolos demócratas lamentamos que existan estes feitos e amosamos a nosa condena rotunda».
El Bloque Nacionalista Galego, por su parte, ha expresado su «enérxica repulsa» al ataque. Así la formación nacionalista ha querido «expresar a súa solidariedade con Blanco Valdés e coa súa familia por teren sido vítimas dun irracional acto de barbarie. O uso da violencia contra unha persoa que só usa a palabra para defender as súas ideas repugna a conciencia pacifista e democrática do pobo galego».
De la misma forma, el BNG apunta que «aqueles que semellan querer importar ao noso País prácticas que deberían estar desterradas de calquera sociedade humana contan co rexeitamento máis absoluto da inmensa maioría das galegas e dos galegos de ben».
En breve los contactos recibirán en su correo electrónico un enlace a la noticia
Gracias por usar nuestros servicios
Revise sus datos y vuelva a intentarlo
Si se vuelve a producir un error, es posible que el servicio está momentáneamente no disponible. Inténtelo más tarde.
Disculpe las molestias. Gracias por usar nuestros servicios