Los ediles nacionalistas Xoán Xosé Pita y Elia Rico dieron a conocer ayer las alegaciones que su grupo político presentará al estudio del ferrocarril a Caneliñas. Entre los inconvenientes que el BNG ve a la ruta sur tal y como está planteada por Fomento es que «consolida definitivamente a plataforma do peirao Fernández Ladreda, imposibilitando a súa retirada».
Añaden los nacionalistas que «na actualidade e trala construción do porto exterior a descarga do carbón estase a realizar nas dársenas de Caneliñas co cal o obxectivo co que se creou a peirao Fernández Ladreda deixou de existir». Sin embargo, el viaducto previsto en la alternativa sur «imposibilitaría a retirada definitiva desta instalación coa finalidade de que a enseada da Malata recuperara a súa orixinal fisionomía».
El Bloque alerta de las «importantes modificacións que o viaduto vai causar á enseada da Malata» que es «unha das zonas máis importantes de explotación de numerosas especies». Tampoco apoyan que se emplee «formigón armado» y «un número excesivo de piares», lo que «alterará as correntes, quedando como unha zona de augas estancadas».