El PSOE endurece el discurso y acusa a Feijoo de paralizar el norte de Galicia

A.B.

FERROL

28 nov 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

Buena parte de la plana mayor del partido socialista gallego se reunió ayer en Ortigueira. Entre los presentes, nombres con peso específico dentro de la formación: la número dos, Mar Barcón; Ricardo Varela, Pablo López Vidal, Ismael Rego, Beatriz Sestayo o Xavier Carro. Pero a la cita también acudieron alcaldes y militantes de las comarcas de Ferrolterra, Ortegal y A Mariña. El objetivo del encuentro: trazar las líneas básicas de actuación ante el anuncio de la Xunta de que las obras del corredor norte, el que unirá la ciudad naval con San Cibrao, no estarán terminadas hasta el 2017. El PSOE aprecia en este retraso «unha mostra da vontade do PP de non executar este proxecto», por lo que sus responsables endurecieron el discurso y acusaron al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, de «discriminar e paralizar o norte de Galicia». Con la intención de que el Gobierno gallego «rectifique», presentará «iniciativas nos concellos e no parlamento».

«Este é o sinal do que Feijoo quere para o norte de Galicia. A única política que manexa é a do revanchismo e a de destruir todo o que fixo o Goberno de Emilio Pérez Touriño», entonó ayer en Ortigueira la portavoz de los socialistas gallegos, Mar Barcón, quien, además, apeló a los militantes y a los cargos del partido para que alertasen a los vecinos de las consecuencias que, a su juicio, traerá este nuevo retraso: «O PP vai contra as vosas comarcas, por iso decirlle aos veciños que o PSOE está aquí para impedir que o presidente da Xunta os condene á incomunicación».

Por su parte, el secretario provincial de Lugo, Ricardo Varela, fue incluso más allá: «Trátase dunha discriminación sen precedentes do norte das provincias de A Coruña e Lugo». «Para que se fagan unha idea -indicó el ex conselleiro de Traballo- o noso Goberno tiña un investimento de 30 millóns de euros para esta estrada nos orzamento do 2010. A Xunta de Núñez Feijoo, reduciuno a 14 millons. Esos son feitos, non palabras».

Además, el responsable de Infraestructuras del PSOE en el Parlamento gallego, Pablo López Vidal, señaló que el PP estaba «olvidándose do principio de igualdade de oportunidades entre todos os galegos». «Agora chegan os señoritos ao Goberno, entre eles Agustín Hernández, que o que fixo foi montar unha empresa para demoler o que nós puxemos en marcha», dijo.