BNG e IU critican los recortes de personal en la Escola de Idiomas

La Voz

FERROL

06 oct 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

Los comités locales de BNG e IU mostraron ayer, a través de sendos comunicados, su «solidariedade» con la situación del profesorado de la Escola Oficial de Idiomas de Ferrol, que ayer iniciaron un encierro de dos días para protestar por la reestructuración de horarios lectivos ordenada por la Xunta y que supondrá un recorte de personal por el que tendrán que prescindir de cuatro profesores.

Según el BNG, «é unha actuación totalmente irresponsable da Consellería de Educación que trae consigo recortes na calidade do ensino». Y es por eso que los nacionalistas exigen «a retirada desta circular por non estar negociada, por ser ilegal, por implicar un retroceso significativo e por empeorar as condicións de traballo do profesorado».

Por su parte desde el grupo municipal de IU, la portavoz Yolanda Díaz se suma a la petición de «retirada» de ese decreto, a la par que «denuncia os sistemáticos ataques ao ensino público en contraposición coa aposta pola privada que fai o PP». Y recuerda que la formación de izquierdas ya presentó al pleno municipal de julio una moción para exigir la «apertura de negociacións».