La corporación aprobará hoy el primer reglamento de usos del teatro Jofre

La Voz

FERROL

30 ene 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

La corporación municipal aprobará esta tarden en sesión plenaria el primer reglamento de uso del teatro Jofre, que entre otras cosas establece que «non se concederán autorizacións para actividades sindicais e relixiosas» en el edificio. Ni para «activides políticas, agás en período electoral». El documento se somete al refrendo de la corporación tras haberse desestimado, por parte del Ayuntamiento, y a raíz del informe negativo emitido por los técnicos municipales, la alegación presentada por Jaime Castro González y Josefa Deibe Pico «en nome e representación da Asociación Cultural Ti e Máis Eu Teatro».

Dicho informe llevó a los integrantes de la comisión municipal de Cultura a rechazar dicha alegación, fundamentada «no feito de que o teatro Jofre forma parte do patrimonio do Padroado Municipal da Música e das Artes Escénicas e que consecuentemente lle correspondería á súa xunta reitora a elaboración do seu regulamento». En el Concello entienden, de forma mayoritaria, que en contra de lo que se sostenía en dicha alegación, «o teatro Jofre non está adscrito ao Padroado». Y afirman, además -así consta en el documento que esta tarde será llevado al pleno- que «o informe favorable previo emitido por (la) secretaría» del ayuntamiento «avala a competencia» del Concello «e o procedemento levado a cabo para a adopción do devandito acordo».

«Divulgación dos valores»

El documento que el pleno, salvo sorpresas más que improbables, aprobará esta tarde, señala entre «as tarefas do teatro municipal Jofre» la «contribución á defensa e divulgación dos valores socio-culturais da cidade», la «búsqueda de fórmulas de participación activa e compromiso coa sociedade a través das diversas formas asociativas que achegen o teatro», la «búsqueda e aplicación de fórmulas culturais que contribúan á formación de novos públicos» y a «incentivar a afección ás artes escénicas e á música da xuventude» y el «apoio á cultura galega».

Establece el reglamento, también, que «a cidadanía contará cun buzón de suxestións para facer chegar (al Ayuntamiento) as consideracións que permitan mellorar o servizo» en el teatro Jofre, y que el edificio «estará adscrito á área de Cultura», que a su vez «proporá á persoa que o dirixirá».