Quintana afirma que tiene «a obriga» de reunirse con todo el mundo que quiera hablar con él

La Voz

ELECCIONES GALLEGAS 2009

26 feb 2009 . Actualizado a las 13:11 h.

El candidato del BNG, Anxo Quintana, explicó ayer que como vicepresidente de la Xunta tiene «a obriga e a a satisfacción de falar con todo o mundo que quere falar comigo». «Teño un álbum persoal que podo poñer a disposición do señor Feijoo para que vexa a cantidade de persoas coas que teño falado, onde me piden e como me piden». Respondía así al PP, que había reclamado al nacionalista que explicase la foto en la que aparecía en el yate de Jacinto Rey, el primer beneficiado a título individual en el concurso eólico.

Tras estas palabras, arremetió contra el líder del PP, Alberto Núñez Feijoo, al que acusó de estar haciendo una campaña «rastreira». Y preguntó. «¿É esta a Galicia que quere o señor Feijoo, a da mentira, da difamación, a da suciedade, a da terxiversación?», añadió. «Por inventar, hasta inventaron hoxe [por ayer] un accidente de tráfico falso para desmobilizar este acto», dijo en alusión a una noticia de agencias que circuló ayer por la mañana.

Recuperando los argumentos que repite cada noche en los mítines, un Quintana muy crispado aseguró que esa estrategia no lo doblegará. Se trata, valoró, de un ataque «á Galicia emerxente, á Galicia que quere outro futuro, que non quere caciques, que quere elexir o día 1 ós seus representantes, e non que os gobernen desde despachos».

Añadió que el PP en esta campaña electoral ha colocado propaganda encima de los carteles de otros partidos y ha lanzando bulos: «Algúns dirixentes populares teñen chegado a facer ataques á vida persoal con difamacións e mentiras intolerables». A la vez, emplazó al líder del PPdeG a debatir «cara a cara, e aí lle dou as explicacións que me pida».