Imagen:

La casaca roja reluce en A Trinidade

Histórico del fútbol de la capital barbanzana, el bloque dirigido por Roberto busca cerrar el año con la permanencia


02/12/2016 05:00

Creado en 1975, el Atlético Oleiros ya forma parte de la historia del fútbol ribeirense y barbanzano. Con un pasado cargado de épica, de hazañas y de cientos de victorias, el equipo sénior se asienta ahora en Segunda Autonómica. Roberto Peleteiro, mítico jugador del Santa Comba, Flavia, Noia y Unión, ejerce de técnico en un club que afronta el reto de mantener la categoría después de vivir una auténtica revolución este verano.

«A meta é non descender a Terceira Galicia, queremos pelexar por algo máis, pero o principal é iso. Temos equipo para estar máis arriba, pero estanos custando arrancar, tivemos moitos altibaixos e iso penalizounos», apunta Peleteiro, convencido en el potencial del equipo. Con tres victorias, cuatro empates y seis derrotas, los ribeirenses han pagado en números su condición de bloque muy joven: «É un grupo que se tivo que facer practicamente de novo, só quedaron cinco xogadores do ano pasado e son todos moi mozos. Iso dáche certas cousas a favor, pero tamén che penaliza porque lles custa controlar certos aspectos durante os partidos».

 

Una edad media de 25 años

Con solo un par de veteranos, la edad media del bloque ronda los 25 años. «Falta experiencia, non é o mesmo xogar en Terceira que en Segunda, a dinámica do fútbol é diferente. Eu estou moi contento con eles, teñen moito talento, e penso que queren seguir aprendendo. Para iso estou aquí, para meterlles caña», afirma entre risas el propio Peleteiro.

Después de una gran pretemporada en la que apenas conocieron la derrota, el arranque liguero no ha sido igual. «Hai moitos que por estudos ou traballo non poden vir adestrar, é complicado, pero é unha situación que temos que aceptar, hai que entender as circunstancias dos xogadores», apunta el míster.

Cargados de magia en las posiciones de ataque, el Oleiros se ha caracterizado por ser un equipo con doble cara, o gana holgado o cae estrepitosamente: «Falámolo e este Nadal queremos facer unha pequena posta a punto para afrontar este sprint final que aínda nos queda por diante. Eles van responder, están moi metidos e fan grandes esforzos para ser máis competitivos».

La base

Pepe Cameán es el presidente del Atlético Oleiros. Implicado al 100% con el club, reconoce que «o obxectivo pasa por seguir en Segunda. Houbo moitos cambios, unha auténtica remodelación e non podemos mirar máis aló». Sobre las categorías base, confiesa que no muestran el vigor de antaño, pero que casi un centenar de jóvenes visten la casaca roja por los campos de la comarca. «É moi complicado, outros equipos acaparan a tódolos rapaces e temos que ir paso a paso», afirma Cameán.

Sobre el club

Año de fundación: 1975

Presidente: Pepe Cameán

Entrenador: Roberto Peleteiro Soto

Número de socios: 150

Presupuesto: 30.000 euros

Estadio: Campo municipal de A Trinidade (hierba artificial)

Porteros

Jorge e Iván

Defensas

Juan, Basoco, Diego Miranda, Nacho y Serafín

Centrocampistas

Dani, Fran, Álvaro Fariña, Álvaro Lema, Juanjo, Anthony y Vidal

Delanteros

Joski, Pablo, José (juvenil), Brais, Aitor (juvenil)

 

Votación
1 votos
Etiquetas
Segunda Autonómica Comarca do Barbanza Atlético de Madrid Santa Comba Noia
Comentarios