La Federación Galega de Confrarías mostró su rechazo a la iniciativa

La Voz

BARBANZA

15 mar 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

El sábado se celebró una asamblea extraordinaria en la Federación Galega de Confrarías en la que uno de los asuntos tratados fue la instalación de las jaulas en la ría de Muros-Noia. Al encuentro asistieron representantes de todo el sector pesquero y marisquero, así como el director xeral de Competitividade e Innovación Tecnolóxica, Juan Maneiro, a quien «todo o sector, sen excepción, lle transmitiu o seu frontal rexeitamento á instalación de cultivos deste tipo de peixes, nin nesta nin en ningunha outra ría».

Los asistentes solicitaron al representante de la Xunta una rectificación, pues «estamos a tempo de corrixir este erro».

Y es que tanto las cofradías de la ría como las asociaciones de bateeiros no comprenden la defensa a ultranza de este sistema de cultivo intensivo pese a la oposición de todo el sector.

Los afectados no entienden que «haxa quen estea a favor de destrozar unha ría da que viven máis de 5.000 familias e a favor dunha empresa de gaiolas que contaminan e danan o ecosistema mariño mediante o uso de produtos químicos que favorecen o afloramento de algas e todo tipo de toxinas».