Tabuyo denuncia que las futuras compuertas del Saco de Fefiñáns aumentarán el peligro de contaminación

La Voz

AROUSA

11 abr 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El PSOE de Cambados ha querido dar un paso más allá en su labor de denuncia y oposición al proyecto de construcción de las compuertas en el Saco de Fefiñáns. Para ello, ha echado mano de análisis científicos, que según los datos que manejan, «demostran que é materialmente imposible que o marisco teña un mínimo de calidade sanitaria coa contaminación fecal si se pecha a afluencia de auga. É absolutamente imprescindible que haxa unha corrente de auga permanente das mareas», como sostiene su portavoz, Domingo Tabuyo.

El socialista defiende que si el valor guía del Real Decreto 734/1988 habla de 100 coliformes fecales por cada 100 mililitros, en la zona del Saco de Fefiñáns hay «5.300 coliformes», según los estudios que manejan en su partido.

Tabuyo vaticina que se pueden generar problemas de magnitud en la calidad del marisco cambadés si el agua no se filtra convenientemente y advierte que «Aragunde non ten nin a mínima idea do que se trae entre mans».

El PP ataca a PSOE y BNG

A este mismo respecto se ha referido el Partido Popular cambadés, que se queja de que «PSOE e BNG queren obstruir este proxecto náutico».

Los populares hacen memoria para recordar que «deste proxecto xa se comenzou a falar coa Xunta do bipartito. Si tanto se preocupan polo saneamento da zona, ¿por que non fixeron xestións para solventar o problema ante o goberno amigo?».

En el PP también resaltan que ninguna de las dos fuerzas de izquierdas «presentaron proposta algunha para o saneamento do Saco de Fefiñáns nos dous Plans E e agora veñen presumindo de ser os grandes defensores do Medio Ambiente». Finalmente, atisban desde el gobierno local que «queren frenar o proxecto porque saben que van obter unha gran aceptación entre os cambadeses».