Comuneros de Trabada exigen saber qué parte del beneficio del monte se destina a servicios sociales

trabada / la voz

A MARIÑA

16 oct 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

La Comunidad de Montes Vecinales en M;ano Común de la parroquia de Trabada exige saber qué cantidad de las cuentas del monte se destina a pagar servicios sociales. También quieren que la junta directiva aporte detalles sobre su gestión. Desde el colectivo aseguran que los estatutos de la comunidad «foron retocados» por el presidente «moi á túa medida e garantindo o teu cargo de presidente por ?sécula seculorum?».

La asociación considera que el decreto del 10 de marzo, que aborda el papel de las sociedades mercantiles y define la cesión de derechos de los montes por un plazo no inferior a veinticinco años, «é unha labazada, especialmente para os donos dos montes de Trabada. ¿Aonde nos quere levar o noso presidente?».

«Íamos ser os pioneiros»

«O 5 de decembro do 2010 íamos ser os pioneiros en Galicia na sociedade de fomento forestal, pero grazas a quen, abortóuseche a votación e moitos dos membros da SAT pedíronche a baixa por escrito. O que non saben é que seguen sendo membros, dado que hai que levar as peticións á asemblea xeral e ti parece que che esqueceche de convocala», aseguran los comunreos en un comunicado dirigido al presidente en el que cuestionan los intereses reales que defiende.

Desde el colectivo le instan a pronunciarse: «Non negarás que fuches un colaborador de tal decreto porque ben axiña fichexes as paces co delegado provincial de montes e industriais forestais ¿ou non te lembras dos cartos que viñan para os donos dos montes de Valboa?».

«Os estatutos sociais deberan regular o réxime de obras, melloras e servidumes que poidan afectar ás parcelas forestais con uso cedido á sociedade, e entre as cesións están as servidumes eólicas», puntualizan desde la asociación.