Los vecinos de Lodeiro recuerdan a Feijoo su compromiso de recibirles y buscar una solución

La Voz

A MARIÑA

03 abr 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

Los propietarios de los 118 pisos con orden de derribo en Lodeiro, Viveiro, reanudaron ayer por la tarde las concentraciones, tal como estaba previsto, con el apoyo de vecinos de Viveiro. Fue a las 20 horas en la plaza mayor.

Los propietarios de los pisos recordaron, en un manifiesto, «ó estamento político representado no recén constituído Parlamento galego, o compromiso que teñen con nós de resolver o conflicto de inxustiza flagrante da situación de ilegalidade na que se atopan as nosas vivendas».

«Un día máis despois de que a clase política se sente nos escanos ós que accederon elixidos polo pobo, esperamos que se poñan sen dilación a subsanar a inxustiza cometida con nós por tódolos estamentos que deben velar pola nosa legalidade».

«Sen tempo que perder»

«Recordámoslle -añadieron los propietarios de los pisos concentrados en la plaza mayor- ó partido que representa a maioría na Cámara, o PP, que por boca do que será o noso presidente prometeu que nos recibiría para solucionar a nosa situación e para que sen tempo que perder, se poña a traballar nunha solución».

Insisten en su inocencia y en la injusticia de su situación, que tachan de «pesadilla» y recuerdan una vez más «que lle pode pasar a calquera».